Biorezonantni skener

dr Vladimir Sinicki spec.radiologije i kvantne medicine | As medicus dr Vladimir Sinicki
spec.radiologije i kvantne medicine

BIOREZONANTNI SKENER je najmoćniji aparat iz oblasti kvantne medicine kojim se za sat vremena pregleda kompletan organizam bez štetnog zračenja, ubrizgavanja kontrasta i ulaska u zatvoreni prostor. Na ovakav način snimaju se svi organi i sistemi organa u svim fazama bolesti. Pregledaju se glava, vrat, štitasta žlezda, dojke, srce, pluća, gastrointestinalni trakt uključujući i želudac, tanko i debelo crevo bez invazivnih dijagnostičkih procedura kao što su gastroskopija i kolonoskopija, urogenitalni trakt, kompletna cirkulacija, kompletna inervacija kao i koštano-zglobni sistem. U okviru pregleda registruje se prisustvo virusa, bakterija i parazita. Poseban segment snimanja je testiranje na prisustvo alergena i intolerancija na određenu vrstu namirnica. Nakon pregleda stiče se uvid u zdravstveno stanje pacijenta. Može se utvrditi predispozicija za nastanak oboljenja ili dijagnostikovati već nastalo oboljenje i predlaže se najbolja moguća terapija ukoliko za to postoji potreba.

Biorezonantni skener predstavlja funkcionalnu dijagnostiku celog organizma. Ljudsko telo sastoji se od velikog broja ćelija koje konstatno rastu, razvijaju se, dele se i umiru ali se i neprestano regenerišu kroz sopstvenu deobu. U telu adultne osobe 25 miliona ćelija se podeli u u minutu, dok se regeneriše oko 100 miliona krvnih zrnaca. U toku ćelijske deobe i rasta, atomska jezgra pod naponom stvaraju bazičnu osnovu naših ćelija a superbrzi elektroni izvan jezgra su u neprestanoj promeni zbog čega dolazi do kontinuiranog emitovanja elektromagnetnih polja. Naše telo emituje ta polja i ona su pokazatelji stanja našeg organizma. Uz pomoć biorezonantnog skenera mi možemo da prepoznamo poremećaj elektromagnetnog polja i na taj način dijagnostikujemo bolest u svim svojim fazama. Pravi primer je štitasta žlezda koja može da bude u subkliničkoj fazi bolesti, Laboratorijskim analizama ne vidi se hormonski disbalans dok se i ultrazvučnim pregled ne uviđaju značajne promene a pacijent ima simptome hiper ili hipofunkcije štitaste žlezde. Tada je terapija izbora mikrorezonantna terapija uz pomoć koje se sprečava razvijanje bolesti i otklanjaju simptomi disfunkije štitaste žlezde.

Da biste zakazali pregled, molimo vas da nas kontaktirate na dole navedene kontakte, neko od naših članova će vam rado pomoći. Ako imate hitnu medicinsku pomoć, pozovite 011/45-11-669 ili 064/92-22-082.