Kvantna medicina

dr Vladimir Sinicki spec.radiologije i kvantne medicine | As medicus dr Vladimir Sinicki
spec.radiologije i kvantne medicine

Najmoćniji aparat iz oblasti kvantne medicine je BIOREZONANTNI SKENER kojim se za sat vremena pregleda kompletan organizam bez štetnog zračenja, ubrizgavanja kontrasta i ulaska u zatvoreni prostor. Na ovakav način snimaju se svi organi i sistemi organa u svim fazama bolesti.Pregledaju se glava, vrat, štitasta žlezda, dojke, srce, pluća, gastrointestinalni trakt, urogenitalni trakt, kompletna cirkulacija, kompletna inervacija kao i koštano-zglobni sistem. U okviru pregleda registruje se prisustvo virusa, bakterija i parazita. Poseban segment snimanja je testiranje na prisustvo alergena i intolerancija na određenu vrstu namirnica. Nakon pregleda stiče se uvid u zdravstveno stanje pacijenta. Može se utvrditi predispozicija za nastanak oboljenja ili dijagnostikovati već nastalo oboljenje i predlaže se najbolja moguća terapija ukoliko za to postoji potreba.

Mikrorezonantna terapija prestavlja metod lečenja koji pripada kvantnoj medicini. Naziva se još i informaciona terapija. Primenjuje se u skoro svim granama medicine. Ima za cilj da poremećeno elektromagnetno polje koje je nastalo usled bolesti vrati u normalu, aktivira imuni sistem i odbrambene snage i na taj pomogne organizmu da prebrodi bolest. Koristi se u lečenju neuroloških, endokrinoloških, kardiovaskularnih, pulmoloških i gastrointestinalnih oboljenja kao i bolesti koštano-zglobnog sistema. Izuzetne rezultate dala je u lečenju svih vrsta alergija, bronhijalne astme, glavobolja, zujanja u ušima, vrtoglavica, oboljenja štitaste žleze (Hašimoto tireoiditis, Grejvs-Bazedovljeva bolest), hormonskih poremećaja, gastritisa, ulkusa želuca i duodenuma kao i u lečenju iritabilnog kolona, ulceroznog kolitisa i kronove bolesti. Mikrorezonantna i rikta terapija u kombinaciji za kinezi terapijom najbolji je način lečenja oboljenja koštano-zglobnog sistema.

Kvantna medicina predstavlja pravac holističke medicine koji integriše znanja i iskustva kvantne fizike, zapadne i istočne medicine kao i bioelektronike.
Razvojem kvantne fizike čovečanstvo je spoznalo da je energija suština života. Razvojem aparata iz oblasti kvantne medicine možemo da registrujemo poremećaj energetskih tokova organizma samim tim da prepoznamo bolest u njenom začetku i na vreme pristupimo lečenju i menjanju životnih navika i time sprečimo da se bolest ponovo javi. Osnovno načelo kvantne fizike je da apsolutno sve ima frekvenciju, a da svaka ćelija našeg tela ima svoju idealnu frekvenciju. Kada se ta idealna frekvencija promeni usled dejstva različitih spoljašnjih i unutrašnjih faktora dolazi i do poremećaja biohemijskih procesa što vodi u nastanak bolesti. Ljudski organizam se konstantno nalazi u procesu samoizlečenja. Ukoliko odbrambene snage organizma nisu uspele da obezbede homeostazu potrebna je im je pomoć u vidu mikrorezonantne terapije. Za vreme tretmana mikrorezonantnom terapijom korekcija frekvence izvodi se preko bioaktivnih zona na telu ili akupukturnih tačaka .Uz pomoć aparata, generatora elektromagnetih talasa organizam prepoznaje svoju osnovnu genetski određenu frekvenciju koja odgovara zdravoj ljudskoj ćeliji, aktivira imuni sistem i odbrambene snage organizma koje luče tačnu dozu leka bez negativnih posledica. Na ovakav način izbegava se višemesečno uzimanje lekova i neželjena dejstva medikamentozne terapije.

Da biste zakazali pregled, molimo vas da nas kontaktirate na dole navedene kontakte, neko od naših članova će vam rado pomoći. Ako imate hitnu medicinsku pomoć, pozovite 011/45-11-669 ili 064/92-22-082.