Šta je kvantna medicina?

dr Vladimir Sinicki spec.radiologije i kvantne medicine | As medicus dr Vladimir Sinicki
spec.radiologije i kvantne medicine

Kvantna medicina predstavlja pravac holističke medicine koji integriše znanja i iskustva kvantne fizike, zapadne i istočne medicine kao i bioelektronike.Razvojem kvantne fizike čovečanstvo je spoznalo da je energija suština života. Razvojem aparata iz oblasti kvantne medicine možemo da registrujemo poremećaj energetskih tokova organizma samim tim da prepoznamo bolest u njenom začetku i na vreme pristupimo lečenju i menjanju životnih navika i time sprečimo da se bolest ponovo javi.

Osnovno načelo kvantne fizike je da apsolutno sve ima frekvenciju, a da svaka ćelija našeg tela ima svoju idealnu frekvenciju. Kada se ta idealna frekvencija promeni usled dejstva različitih spoljašnjih i unutrašnjih faktora dolazi i do poremećaja biohemijskih procesa što vodi u nastanak bolesti. Ljudski organizam se konstantno nalazi u procesu samoizlečenja. Ukoliko odbrambene snage organizma nisu uspele da obezbede homeostazu potrebna je im je pomoć u vidu mikrorezonantne terapije.

Kako izgleda pregled kod doktora kvantne medicine?

Jedna od ključnih odlika pregleda kod doktora kvantne medicine je to što je sam pregled potpuno bezbolan i bez štetnog zračenja i zatvorenog prostora .Sam pregled kod doktora kvantne medicine započinje razgovorom pri kome se uzima anamneza i upoznaje sa opštim zdravstvenim stanjem.Nakon toga se pristupa standardnom pregledu pacijenta koji započinje pregledom koji uključuje termovizijski skener. Termovizijskim skenerom snima se toplota tela i po promeni stotinke stepena mogu se dijagnostifikovati degenerativne ,zapanjenske ,benigne i maligne promene .Na ekranu se nakon kompjuterske obrade vide toplotni portreti za zonama povišene ili smanjene temperature kojim se oslikavaju problematične zone.Drugi deo snimanja podrazumeva pregled biorezonantnim skenerom koji registruje poremećaje elektromagnetnog polja naših ćelija ,tkiva i organa i na taj način može da otkrije predispoziciju za nastanak oboljenja ,početne faze oboljenja ili već uznapredovalu bolest. Pregled je komforan i ne zahteva posebne pripreme, a pritom je bezbedan za sva starosna doba.

Šta se dobija pregledom kod doktora kvantne medicine?

Pregledom kod doktora kvantne medicine - na biorezonantnom i termovizijskom skeneru - dobija se jedinstveni prikaz celokupnog organizma i tu u kratkom vremenskom periodu.

Ova metoda pregleda suštinseki predstavlja jedan detaljan sistemski pregled svih organa i sistema organa i daje nam mogućnost da prepoznamo da li je pacijent intolerantan na neku namirnicu, da li postoji intolerancija na neke namirnice ili postoji predispozicija za neka oboljenja.

Koje sve probleme možemo dijagnostifikovati kvantnom medicinom?

Pregledom na biorezonantnom i termovizijskom skeneru mogu se dijagnostikovati oboljenja glave i vrata,štitaste žlezde ,dojki ,srca i pluća kao i oboljenja gastrointestinalnog i urogenitalnog trakta .Na ovakav način možemo snimiti kompletnu cirkulaciju, kompletan nervni i koštano-zglobni sistem prepoznati iste simptome različitih oboljenja i na taj način izbeći mnogobrojne preglede i skratiti vreme lečenja.Posebnu prednost predstavlja mogućnost detektovanja intolerancije na odredjenu vrstu namirnica kao i da li postoji neka vrsta alergija .

Koji uređaji se koriste prilikom tretmana kvantne medicine?

Ono što našu ordinaciju izdvaja od drugih je svakako termovizijski skener koji zajedno sa poslednjom generacijom biorezonantnog skenera predstavlja vrhunac u kvantnoj medicini. Preglede obavlja specijalista radiologije i kvantne medicine koji pregledu pristupa na način da sagleda detaljne uzroke, a ne posledice.

Ono što je posebno bitno naglasiti je to da je pregled kod doktora kvantne medicine potpuno bezbolan.

Šta predstavlja mikrorezonantna terapija u kvatnoj medicini?

Mikrorezonantna terapija prestavlja metod lečenja koji pripada kvantnoj medicini. Naziva se još i informaciona terapija. Primenjuje se u skoro svim granama medicine. Ima za cilj da poremećeno elektromagnetno polje koje je nastalo usled bolesti vrati u normalu, aktivira imuni sistem i odbrambene snage i na taj pomogne organizmu da prebrodi bolest. Koristi se u lečenju neuroloških, endokrinoloških, kardiovaskularnih, pulmoloških i gastrointestinalnih oboljenja kao i bolesti koštano-zglobnog sistema. Izuzetne rezultate dala je u lečenju svih vrsta alergija, bronhijalne astme, glavobolja, zujanja u ušima, vrtoglavica, oboljenja štitaste žleze (Hašimoto tireoiditis, Grejvs-Bazedovljeva bolest), hormonskih poremećaja, gastritisa, ulkusa želuca i duodenuma kao i u lečenju iritabilnog kolona, ulceroznog kolitisa i kronove bolesti. Mikrorezonantna i rikta terapija u kombinaciji za kinezi terapijom najbolji je način lečenja oboljenja koštano-zglobnog sistema.

Koliko košta pregled kod doktora kvantne medicine?

Iako su pretpostavke da su pregledi kod lekara kvantne medicine često nepristupačni ,istina je da kada saberete broj različitih pregleda ,vreme i novac koji je potreban da bi se došlo do željenih rezultata,pregled kvantne medicine koji omogučava holistički pristup je po nekoliko puta jeftiniji od ukupnih specijalističkih pregleda .To je jedinstven način za pregled kompletnog organizma u svim fazama od zdravlja do bolesti.Omogučava pacijentima da dobiju tačnu dijagnozu a da pritom ne provedu nekada i godine obilazeći lekarske ordinacije u traganju za boljitkom .Detaljan cenovnik tretmana kvantne medicine možete pogledati klikom OVDE.

Da biste zakazali pregled, molimo vas da nas kontaktirate na dole navedene kontakte, neko od naših članova će vam rado pomoći. Ako imate hitnu medicinsku pomoć, pozovite 011/24-48-172, 011/45-11-669 ili 064/92-22-082.